اعتماد به نفس به روش خود هیپنوتیزم

اعتماد به نفس به روش خود هیپنوتیزم | پادکست صوتی

اعتماد به نفس به روش خود هیپنوتیزم

اعتماد به نفس به روش خود هیپنوتیزم

با فایل های خودهیپنوتیزم ،بدون تلاش فیزیکی زیاد، سرعت رشد تغییرات مثبت تان را چند برابر افزایش دهید!

آیا می‌دانستید در تمام فعالیت‌های مربوط به مغز شما، اصلاح الگوهای ذهنی بیشترین  تأثیر را در موفقیت تان دارد؟
استفاده از فایل های خود هیپنوتیزم فقط برای اصلاح الگوهای ذهنی نیست، بلکه می‌تواند موفقیت شما در جنبه های مختلف زندگی بیشتر کند، آرامشتان را بهبود بخشد، روابط خانوادگی تان را بهبود بخشد و …
استفاده از فایل های خود هیپنوتیزم را شروع کنید. سپس بنشینید و از نتایج آن متحیر شوید و لذت ببرید!

خود هيپنوتيزم و هيپنوتيزم‌درمانى روش‌های موفقی در کاهش استرس و باز نمودن ذهن به ‌روی ایده‌های جدید و فرآیند‌های فکری، به‌ویژه هنگامی که با مشکلات رفتاری مانند اعتیاد‌های خاص سروکار دارید، هستند.

این مقاله بخشی از یک سری مقالات است که به تکنیک‌های تمدد اعصاب، به‌‌ویژه تکنیک‌هایی که مناسب کنترل و کاهش استرس است می پردازد. اگر درمورد میزان استرس خود یا عزیزانتان نگرانید از پزشک یا مشاور حرفه‌ای کمک بگیرید. استرس‌هایی که بدون درمان رها شوند، برای سلامت و تندرستی خطرناکند.

خود هيپنوتيزمی و هيپنوتيزم‌درمانى روش‌های موفقی در کاهش استرس و باز نمودن ذهن به ‌روی ایده‌های جدید و فرآیند‌های فکری، به‌ویژه هنگامی که با مشکلات رفتاری مانند اعتیاد‌های خاص سروکار دارید، هستند.

هيپنوتيزم‌درمانى اساسا روشی است برای برنامه‌ریزی مجدد در نحوه‌ی تفکر. منابع خود هيپنوتيزمی شامل سی‌دی، نوارها، mp۳ و مکتوبات فراوانی می‌شود که در دسترس هستند.

پیش از استفاده از هرکدام از این ابزارها مطمئن شوید که مطالب توسط متخصصان هیپنوتیزم و افراد قابل اطمینان تهیه شده باشد. پیش از هرگونه تلاش برای خود هیپنوتیزمی این مقاله را به طور کامل بخوانید و فرآیندهای پیچیده را درک کنید.

تاریخچه‌ایی مختصری از هیپنوتیزم مدرن
پیرامون موضوع هیپنوتیزم تردیدها و بدگمانی‌های زیادی وجود دارد، به ویژه در فرهنگ‌های غربی. ریشه‌ی این شک و تردید تا حدی در این است که هیپنوتیزم را شکلی از سرگرمی تلقی می‌کنند.

فرانتس آنتون ‌مسمر، اغلب به عنوان پدر تئوری هیپنوتیزم مدرن شناخته می‌شود و احتمالا مسئول برخی از شک‌ها و تردیدهای پیرامون این موضوع است. مسمر، پزشک آلمانی، علاقه‌ی زیادی به نجوم داشت و باور داشت که نیروهایی نامرئی وجود دارند، کانالی برای انرژی، که بین همه اشیاء جهان منتقل می‌شود.

این “انرژی کیهانی” از اجرام آسمانی نشآت می‌گیرد که می‌تواند تحت تاثیر رفتار دیگری، مهار ‌شود. مسمر نتیجه این انتفال انرژی را “مسمریسم” نامید آنچه که کلمه‌ی اصلی “مسمریس” را توضیح می‌دهد. اکنون ما می‌دانیم که تئوری مسمر کاملا بی‌معنی بوده، اما ایده‌هایش ممکن است همچنان روی چگونگی هیپنوتیزم و هیپنوتیزم‌درمانی که امروزه مورد توجه است، تاثیر گذار باشد.

اما امروزه هیپنوتیزم به ‌عنوان روشی برای درمان شماری از بیماری‌های شایع مانند کاهش استرس و بالطبع کاهش فشار خون، میگرن‌، اختلالات خواب و مبارزه با اعتیاد مانند ترک سیگار پذیرفته شده است.

جمع آوری شده توسط سایت روانشناسی خانواده بخش فیلم های آموزشی

بخوانید : برای مردم زندگی نکنیم

بخوانید :چهار “نان” ننگ و نحس زندگی‌

بخوانید :برای مردم زندگی نکنیم |  بهترین کلیپ دکتر هلاکویی




یک دیدگاه در “اعتماد به نفس به روش خود هیپنوتیزم | پادکست صوتی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.