ضمیر ناخودآگاه , قانون جذب و  ضمیر ناخودآگاه , ضمیر ناخودآگاه و نقش آن در هدف , ضمیر ناخودآگاه چیست  , ضمیر خودآگاه , قانون جذب , روانشناسی موفقیت , قانون جذب تنها قانون موفقیت ,

ضمیر ناخودآگاه | چگونه به خواسته هایمان زودتر برسیم 

ضمیر ناخودآگاه

 

ضمیر ناخودآگاه

چگونه به خواسته هایمان زودتر برسیم 

ضمیر ناخودآگاه چیست 

ضمیر ناخودآگاه , قانون جذب و  ضمیر ناخودآگاه , ضمیر ناخودآگاه و نقش آن در هدف , ضمیر ناخودآگاه چیست  , ضمیر خودآگاه , قانون جذب , روانشناسی موفقیت , قانون جذب تنها قانون موفقیت ,

ذهن انسان را به دو قسمت ضمیر خودآگاه و ضمیر ناخودآگاه تقسیم کرده‌اند. ضمیر خودآگاه آن قسمت از ذهن است که فعالیت‌های ارادی را کنترل می‌کند. ضمیر خودآگاه ما خسته می‌شود، دچار فراموشی می‌شود و … اما ضمیر ناخودآگاه ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته در حال کار و فعالیت است. ضمیر ناخودآگاه هیچ چیزی را از دست نداده و هرگز اشتباه نمی‌کند.

هرآنچه که در ضمیر ناخودآگاه برنامه‌ریزی شده باشد، به درستی و دقت اجرا خواهد شد.

بیشتر اتفاقات روزانه به طور مطلق خوب یا بد نیستند، اما اگر ضمیر ناخودآگاه‌تان شما را وادار کند تا خلق‌وخوی بدی داشته باشید احتمالا آن اتفاقات مانند باری بر دوش شما سنگینی خواهد کرد. عکس آن نیز صادق است؛ اگر ضمیر ناخودآگاه شما را برای داشتن خُلق‌وخوی مثبت آماده کرده باشد، احتمالا ناخوشایندترین اتفاقات را هم صرفا به چشم یک دردسر معمولی می‌بینید.

گاهی اوقات فشار زندگی آنقدر زیاد میشه که دوست داری فریاد بزنی، گریه کنی، خدا خدا کنی.
فایده نداره…!

 

بخوانید : هشت خصوصیت افراد موفق

ضمیر ناخودآگاه , قانون جذب و  ضمیر ناخودآگاه , ضمیر ناخودآگاه و نقش آن در هدف , ضمیر ناخودآگاه چیست  , ضمیر خودآگاه , قانون جذب , روانشناسی موفقیت , قانون جذب تنها قانون موفقیت ,

قانون جذب و  ضمیر ناخودآگاه  چیز دیگه ای میگه:

 

تو باید حالت خوب باشه تا بتونی اتفاقای خوب رو به سمتت جذب کنی.

گاهی باید تو اوج فشار بیخیال بشی، خودتو رها کنی، فارغ از تمام دغدغه ها!! تا بتونی خودتو واسه دقایقی؛ ساعتی مهمون کنی به شادی و خنده تا اتفاقات خوب رو جذب کنی.

یادت نره صرفا با شاد بودن هم اتفاقی نمیفته. باید در عین شاد بودن هم صبور باشی هم پرتلاش

بیایید با ضمیر ناخودآگاه مان کمی بازی کنیم تا زودتر به خواسته وهدفمان برسیم
حتما شما در گذشته اهدافی داشتید که به آن ها رسیدید حالا میخواهیم به هدفی برسیم روی کاغذ چند تا هدفی که به آن رسیدید را بنویسید وآن را به یاد بیاورید

حتما آن موقع حس عالی از رسیدن به هدف داشتیدوحالا بعد از چند هدفی که نوشتید هدفی که به آن هنوز نرسیدید را بنویسید وبعد از آن دوباره چند هدفی که در گذشته به آن رسیدید حالا ذهن ناخودآگاه شما فکر میکنند شما به همه این هدفها رسیدید وآن را ثبت میکند این ترفند بسیار جالب است شما هدفی که دارید را مابین اهدافی که به آنها رسیدید جا دادید ودر واقع هدفتان در ذهن ناخودآگاه تیک خورده وبزودی نتیجه اش را میبینید .فقط احساس خوب وعالی از خاطره اهداف گذشته را خوب لمس کنید وبه یاد هر زمان که دیدید نسبت به خود یا توانایی‌های‌تان احساس منفی دارید، یک گام به عقب برگشته و درباره این موضوع فکر کنید. از خود بپرسید چه دلیلی وجود دارد که باعث شود در این کار موفق نشوید، و به زودی متوجه این امر خواهید شد که داشتن این افکار مشکوک و شبهه‌برانگیز نسبت به خودتان هیچ پایه و اساس واقعی ندارد.
تا زمانی که تلاش نکرده‌اید، هرگز متوجه موفقیت یا عدم آن نخواهید شد. به چشم یک تجربه به آن نگاه کنید (بدون جمع‌آوری اطلاعات به نتیجه‌ای قطعی نخواهید رسید)، و هر موقعیت به تحقیق و بررسی مخصوص به خود نیاز دارد.

در ضمیر ناخودآگاه چه خبر است؟

در ضمیر ناخودآگاه ما عادت‌ها و عقاید در هم تنیده‌ و بخش بزرگی از اعمال ما در زندگی را کنترل می‌کنند. ما بدون اینکه متوجه باشیم، بر اساس این باورها، اعتقادات و عادات در طول روز تصمیم می‌گیریم. همانطور که می‌دانید، تصمیمات ما هستند که نتایج و مقصد ما را در زندگی مشخص می‌کنند.

ضمیرهای ناخودآگاه دو نوع هستند؛ ضمیرهای ناخودآگاه متصل و غیر متصل. ضمیر ناخودآگاه متصل، به قدرت بی‌کران کائنات متصل شده و قدرت بسیار بالایی دارد. اما بیشتر انسان‌ها ضمیر ناخودآگاه غیر متصل و غیر قدرتمند دارند.

بخوانید : چرا انگیزه ندارم

ضمیر ناخودآگاه و نقش آن در هدف

 با خودتان درباره‌ی امیدها و آرزوهای‌تان رُک و صریح باشید.

اطمینان حاصل کنید که نتایج هدف شما را می‌توان اندازه گرفت. در پایان باید بفهمید که به هدف‌تان رسیده‌اید یا نه.

با داشتن هدفی که به آسانی قابل دست‌یابی نیست، خود را برای شکست آماده نکنید. اطمینان حاصل کنید که هدف شما چیزی است که از نظر منطقی و با توجه به دانش و مهارت فعلی‌تان، دیر یا زود به آن دست خواهید یافت.

مطمئن شوید که هدف شما یک نقطه‌ی پایان دارد و مجموعه‌ای از فعالیت‌های بی‌پایان نیست. باز هم مهم است که بدانید آیا در پایان به هدف‌تان می‌رسید یا نه.

ساختار هدف شما باید در یک بازه‌ی زمانیِ واقع‌بینانه باشد. بازه‌ی زمانی باید به اندازه‌ی کافی واقعی بوده تا اجازه‌ی انجام کار لازم را به شما بدهد، هم‌چنین داشتن حس فوریت و ضرورت آن (مانند یک مهلت خودخواسته) مانع به تعویق‌ انداختن‌های بی‌پایان از جانب شما شود.

ضمیر ناخودآگاه قوى ترین نرم افزار مدیریت ذهن ماست

ضمیر ناخودآگاه شما به طور قابل توجهی از طریق الگوها و عادت‌های شناخته شده در زندگی روزمره‌ عمل می‌کند. این همان چیزی است که به مغز شما اجازه می‌دهد هنگام رانندگی به سمت محل کار یا رسیدن به مترو، در حالت خودکار قرار بگیرد. گاهی اوقات حالت خودکار چیز خوبی است. اما اگر در حال تلاش هستید که تلنگری به قدرت ناخودآگاه مغزتان بزنید، لازم است تا روال زندگی خود را هر روز کمی تغییر دهید. این کار کمک می‌کند تا ضمیر ناخودآگاه شما بازهم سراغ طرز تفکرهای قدیمی که مانع موفقیت شما بوده‌اند، نرود

حتی تغییرات کوچک در روال زندگی روزمره می‌تواند تأثیر زیادی بر تعامل شما با جهان اطراف‌تان داشته باشد. شما ضمیر ناخودآگاه‌تان را وادار به داشتن تعامل بیشتر با محیط می‌کنید، که این کار سرانجام موجب آموزش ذهن برای تمرکز بر اهداف و تعامل با آنها می‌شود.
سعی کنید هر از گاهی از مسیر دیگری به خانه بروید، یا هنگام برگشت به خانه روال کارهای خود را تغییر دهید. تغییرات کوچکی از این قبیل موجب تغییرات بزرگی در نحوه‌ی تعامل ضمیر ناخودآگاه شما با محیط اطراف می‌شود

بخوانید :  مدیریت زمان

لینیک های مرتبط:

روانشناسی خانواده  , روانشناسی مشاوره  , روانشناسی سکسولوژی , روانشناسی خشم 

روانشناسی جامعه  , روانشناسی ازدواج  ,  روانشناسی طلاق  , روانشناسی کودک 

روانشناسی رنگ  , روانشناسی موسیقی  , روانشناسی اعتیاد  , روانشناسی کنکور 

به من بگو چرا  , داستان های کوتاه روانشناسی  , روانشناسی نوجوان , تست روانشناسی

روانشناسی ورزش ,  تغذیه طبیعی  , مدیتیشن  ,گردشگری




دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.